گیم پرشین

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

جدیدترین شبیه ساز پلی استیشن ۴ (تست شده)

رکت سونی در بروزرسان 3.50 کنسول «پلی استیشن 4» (PlayStation 4) قابلیت اجرای بازی های این کنسول از طریق لپ تاپ یا کامپیوترهای شخصی را در اختیار کاربران قرار داد. انجام دادن این کار چندان دشوار نیست، اما بهتر است نگاهی به راهنمای زیر داشته باشید.

برای اجرای بازی های پلی استیشن 4 روی پلتفرم های PC باید دستگاهی با سیستم عامل ویندوز 8.1 یا ویندوز 10 داشته باشید. همچنین به یک پردازنده ی Intel Core i5-560M با فرکانس 2.67 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و صفحه نمایشی با حداقل وضوح تصویر 1024 در 768 پیکسل نیاز خواهید داشت.

اگر از کامپیوترهای مک استفاده می کنید باید سیستم عامل OS X Yosemite یا OS X El Capitan داشته باشید. همچنین این کامپیوترها باید یک پردازنده ی Intel Core i5-520M با فرکانس 2.40 گیگاهرتز و 2 گیگابایت رم داشته باشند.

برای اینکه بتوانید عمل انجام دادن بازی های PS4 روی کامپیوترهای مختلف را سریع تر انجام دهید، باید کنسول و کامپیوتر خودتان را روی یک شبکه قرار دهید. پس از انجام دادن این کار بعدا می توانید از طریق اینترنت هم به اجرای بازی های این کنسول روی دستگاه خودتان بپردازید.

تنظیمات مربوط به کامپیوترهای مختلف

برای شروع باید برنامه ی مخصوصی که سونی برای سیستم های PC و مک و اندروید عرضه کرده را دانلود و نصب کنید.

ادامه مطلب...
۱۶ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۵۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
امیر محمد علی عباسیان

دانلود بازی Assassins Creed Origins برای کامپیوتر + نسخه فشرده جدید FitGirl

و بالاخره طلسم شکسته شد! کرک نهایی CPY برای دانلود بازی Assassins Creed Origins سرانجام در ۳فوریه ۲۰۱۸ منتشر شد. وبسایت دانلودها تصمیم گرفته است تا تمامی نسخه های فشرده CorePack، FitGirl و هر نسخه ای که ویژگی خاصی را دارد، به همراه آموزش نصب کامل و فایل دیتای انتقال از نسخه فول آنلاک ۳DM به نسخه CPY را برای شما کاربران عزیز آماده کند. خوشحالی تمامی کسانی که منتظر کرک شدن این بازی بوده اند، در سرتاسر دنیا ستودنی است و گروه CPY برای چندمین دفعه ثابت کرد که Denuvo توان مقابله با این گروه را ندارد. لطفا برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

در دانلود بازی Assassins Creed Origins ما در نقش شخصیتی به نام بایک قرار خواهیم گرفت که آخرین عضو نیروی نظامی مصری به نام مِجی است. افرادی که در این نیرو خدمت می‌کنند، توسط فرعون‌ها انتخاب می‌شوند. آن‌ها وظیفه برقراری آرامش در میان ساکنین مصر را بر عهده دارند و هر بی‌عدالتی را مجازات می‌کنند. اگر بخواهیم بازه زمانی داستان بازی را مشخص کنیم، Origins ما را به ۳۰۰ سال قبل از میلاد خواهد برد. بایک یک فرد شجاع و نیرومند است که در بازی حدودا ۳۰ سال سن دارد و به نوعی قهرمان دنیای خود محسوب می‌شود اما ناگهان اتفاقاتی در این بین رخ می‌دهد! هنگامی که بازی را آغاز می‌کنیم و بایک هنوز یک مجی است، بطلمیوس سیزدهم فرعون و حکومت مصر را بر عهده دارد و زیاده‌خواهی او برای گسترش کشور و مناطق تحت سلطه‌اش دیگر برای همه آشکار شده است.

ادامه مطلب...
۱۴ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۱۵ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
امیر محمد علی عباسیان

Call of Duty Black Ops 3 برای کامپیوتر


نسخه کم حجم FitGirl به همراه تمامی بسته های الحاقی و آپدیت ها اضافه شد!

چند سالی است که کمپانی Activision با انتشار نسخه های متفاوت از سری بازی های Call of Duty توانسته این بازی را به یک عنوان بسیار پر طرفدار و بسیار سود آور برای خود تبدیل کند.این سری از بازی ها پس از نسخه Modern Warfare علاوه بر اینکه یک جهش بسیار بزرگ در سبک اکشن اول-شخص ایجاد کردند، دیدگاه ها و گفته های تازه ای را به همراه خود آورد. علاوه بر پیشرفت تکنیکی، کاملا مشخص است که Activision هدف دیگری را در پس عرضه این بازی ها دنبال می کند.نسخه جدید سری بازی های Call of Duty که Black Ops نام دارد اولین قسمت از سری بازی‌های بلک آپس در مجموعه‌ی Call of Duty است که توسط استودیو تری‌آرک در سال ۲۰۱۰ ساخته شد و اکتیویژن وظیفه‌ی انتشار آن را عهده دار شد.

کی از بازیکنان با تجربه بخش داستانی اعلام کرده این قسمت از بازی ۱۱ مرحله خواهد داشت. براساس نحوه بازی‌کردن و درجه سختی‌ای که انتخابی می‌کنید، بخش داستانی Call of Duty: Black Ops 3 حدود ۷ الی ۸ ساعت طول خواهد کشید. اگر دوست دارید با نام مراحل بخش‌ داستانی آشنا شوید، در ادامه می‌توانید به مشاهده آن‌ها بپردازید و با ماهیت آن‌ها و اتفاقاتی که انتظار شما را می‌کشد آشنا شوید: ۱- عملیات سِری (Black Ops) ۲-دنیای جدید (New World) ۳-در تاریکی (In Darkness) ۴-تحریک (Provocation) ۵-کانون (Hypocenter) ۶-انتقام (Vengeance) ۷-خیزش و سقوط (Rise & Fall) ۸-شیطان درون (Demon Within) ۹-قلعه‌ی شِنی (Sand Castle) ۱۰-برج‌های لوتوس (Lotus Towers) ۱۱-زندگی (Life) در بخش داستانی Call of Duty: Black Ops 3، می‌توانید مانند بخش چندنفره سلاح‌های خود را شخصی‌سازی کنید. کاربری که این اطلاعات را منتشر کرده گفته است که حالت split -screen در بخش داستانی باعث اُفت‌فریم بازی می‌شود. Call of Duty Black Ops 3 (5) نکته جالبی که بخش داستانی Call of Duty: Black Ops 3 را نسبت به قسمت‌های قبلی مجموعه ندای وظیفه متفاوت می‌کند این است که بازیکنان مانند بخش چندنفره، می‌توانند ظاهر شخصیت خود را شخصی‌سازی و حتی جِنس (مذکر-مونث) او را هم انتخاب کنند. همان‌طور که در گذشته به اطلاعتان رساندیم، بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 3 تنها در اختیار کاربران کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد. سازندگان در رابطه با دلیل خود در رابطه با حذف بخش داستانی از نسخه‌های نسل هفتمی گفتند:

گستردگی جاه‌طلبانه‌ای که در طراحی بخش کمپین (یک تا چهار نفره) برای نسخه‌های ویژه‌ی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی وجود دارد نمی‌توانست بدون کم‌وکاست بر روی سخت‌افزارهای نسل‌های قبل بازآفرینی شود.
علاوه براین، نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 بازی با این‌که دارای بخش‌های چند نفره و زامبی خواهند بود، ولی امکان تجربه‌ی بخش داستانی را برای بازیکنان فراهم نخواهند کرد. در این میان، کنسول‌های نسل قبلی از بعضی موارد دیگر هم، که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید در نظر گفته شده، محروم خواهند بود. یکی از این موارد قابلیت Weapon Paint Shop است که به بازیکنان امکان می‌دهد ظاهر سلاح‌های‌شان را شخصی‌سازی کنند. همچنین در نسخه‌های نسل هفت بازی نمی‌توان از ابزارهای جدیدی که برای ورزش‌های الکترونیکی (eSports) در نظر گرفته شده‌ است، استفاده کرد.
ادامه مطلب...
۱۴ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۰۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
امیر محمد علی عباسیان